*

Welcome in Wycinanka's DT!

Meet our new Design Team!
Poznajcie nasz nowy Zespół Projektowy!



Agata Kociołkiewicz - Chanderella

chanderella.pl

*Skąd pochodzisz?
Pochodzę z małego miasta tuż obok Lublina, chociaż obecnie mieszkam we Wrocławiu, tutaj studiuję.

*Która dziedzina rękodzieła jest Ci najbliższa? 
Zdecydowanie scrapbooking, uwielbiam tworzyć LO i albumy chociaż wiele radości sprawiają mi też kartki.

*W jakim stylu najchętniej tworzysz?
Mój styl to przede wszystkim kolory i kontrasty, uwielbiam się nimi bawić i łączyć. Staram się dzięki nim przekazywać emocje.
*Co lubisz robić poza craftowaniem?
Uwielbiam piec i gotować! Gdyby nie inne obowiązki pewnie nie wychodziłabym z kuchni, próbuję swoich sił w fotografii kulinarnej i staram się dzielić moimi przepisami na blogu.

*Czym zajmujesz się na co dzień?
Studiuję mój wymarzony kierunek, Architekturę na Politechnice Wrocławskiej.

Alberto Juárez Díaz - Vintage Odyssey

 vintageodyssey.net

*Where are you from?
I'm from Valencia, a city in the east coast of Spain

*Which of craft field is your favorite?
I love make mini albums and "cartonage" fields like boxes, trunks,... But my favourites are mini albums

*What style of crafting you prefer?
I LOVE vintage style and shabby chic-Vintage

*What do you like beyond handicraft?
I love antiquities and paint art, of course I like go to the beach, enjoy the spanish sun and go out.

*What are you doing every day?
I'm chemist and I spend a lot of time in the laboratory doing my doctor's degree but I waste every minute thinking about new creations and composition for my albums.

 Irina Angold

irina-angold.blogspot.ru

I am from Russia. I love scrapbooking, cardmayking and home decor.

I like shabby and country, although I try not to create any frames, therefore usually my works contain a mixture of different styles. I believe that first and foremost creativity is a freedom. It’s a freedom of feelings, freedom of desires and dreams. So I am trying to reflect this all in my art pieces. Everyone knows me as a "flower fairy" since my works usually contain beautiful flower compositions:).

I love floristic. I enjoy working with flowers, create beautiful and make people happy. Other than that I love to pamper my family something yummy, so I spend a lot of time in the kitchen. I also like to to make out a photo shoot. But no matter what I do, my life all the same connected with creativity :)))

But my real job is not creative. Now I'm on maternity leave, but earlier worked as an administrator in the showroom. Although now I'm not sure that I will return to this post ever)) Too much has changed with the advent of scrapbooking in my life. At the moment I have my own online course where I teach and share my flower secrets with the girls. Moreover, I am traveling around the country with the master classes. Scrapbooking is not just a hobby but a big part of my life. It makes me happy!

Katarzyna Ptasińska - Ptasiowa

http://ptasiowa.blogspot.com/


*Skąd pochodzisz?
Urodziłam się w Żaganiu, ale mieszkam w Krośnie Odrzańskim. Jest to niewielkie, spokojne miasteczko z przepięknymi widokami, położone blisko granicy z Niemcami.
*Która dziedzina rękodzieła jest Ci najbliższa? 
Na początku był decoupage, później haft krzyżykowy, następnie scrapbooking a odkąd zostałam mamą zakochałam się w szyciu.  Każda powyższa dziedzina rękodzieła jest mi bliska, z każdą wiążą się piękne wspomnienia. Każda jest przydatna i najważniejsza.

*W jakim stylu najchętniej tworzysz?

Najchętniej tworzę w swoim stylu. Bez schematów, bez narzuconych ram.  Na co dzień jednak jestem miłośniczką stylu skandynawskiego, co za tym idzie uwielbiam shabby shic, klimaty vintage i romantyczne. Zapewne te style są trochę wyczuwalne w moich pracach. Mam taką nadzieję :)

*Co lubisz robić poza crftowaniem?
W wolnych chwilach od craftowania lubię być po prostu mamą mojej córeczki.

*Czym zajmujesz się na co dzień?
Z zawodu jestem filologiem germanistą. Miałam być nauczycielką, ale nie wyszło. W związku z tym od czerwca 2012r. próbuję zamienić hobby w pracę,  prowadząc jednoosobową firemkę zajmującą się rękodziełem.

 Magdalena Łuczak - Mamajudo

mamajudo.com.pl

*Skąd pochodzisz?
Urodziłam się w Afryce, długo mieszkałam w Łodzi, pięć lat w Lublinie, a moje miejsce na ziemi znalazłam w Zielonej Górze.

*Która dziedzina rękodzieła jest Ci najbliższa?
Najbardziej lubię kartkowanie, tworzenie mini albumów, małych blejtramów i tagów. Czy to można nazwać scrapbookingiem? Zdania są podzielone ;)

*W jakim stylu najchętniej tworzysz?
Ja nazywam swój styl stylem romantycznym, delikatnym, czasem retro. Zdarza mi się również tworzyć w zupełnie odmiennym stylu - wszystko zależy od weny :)

*Co lubisz robić poza crftowaniem?
Ostatnio pokochałam rower :) Poza tym uwielbiam śpiewać, kontemplować przyrodę, czytać książki o tematyce kryminalnej, prowadzić samochód i... chłonąć wieczorno-nocną ciszę :)

*Czym zajmujesz się na co dzień?
Z wykształcenia jestem pedagogiem i dziennikarzem. Ale mój obecny zawód to menadżer rodziny ;)


Nastya Istorkina

istorkina.blogspot.com

I live in the city of a million roses (Donetsk, Ukraine). And yeah! There are really so many roses. I live here with my lovely hubby and our naughty pets - a dog and two cats.
I love srapbooking! I love it so much! It's make me happy. From nothing I make some amazing projects and feel myself creative and free... Maybe it's a little magic! :)
I like paints, colors, paper and chipboards, so I create my projects usually at freestyle or light mix-media, also I like an american scrap-style, but not always I want to use a lot of embellishments.
Also I like to get a great pictures from my camera or even from my phone :) I like to dream, like to walk and be inspired for all what I see around. I like to spend my time with my husband, no matter what we are doing if we are doing it together. I like so many things at my life: I'm crazy about sea and sky, I love my bicycle and like to ride it, I really like to ride a car too. Oh! And every four years I am watching all matches from world championship football. I'm not a football fan, but it's a Mundial! :) And I cannot even imagine how many interesting things still there are somewhere in our amazing World!
I had a boring real job: just documents, numbers, e-mails, phone calls etc. But now I'm working at home, doing all that things, preparing all that documents and sending e-mails. Even not every day, so I have many time for my crafty projects. And with a delight I'm doing it almost every day of my life. Cause scrap and beauty materials are inspiring me every minute of my life.
I'm so happy to be in Wycinanka’s DT! And I hope that my projects with awesome Wycinanka’s products will inspire all of you too! :)

7 komentarzy:

  1. Congratulations everyone! I am so curious what will you create. Good luck on the team.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A my mieszkamy tak blisko siebie! Może kiedyś jakieś spotkanie? :)

      Usuń
    2. Bardzo chętnie :) Jakaś kawka i ciacho :)

      Usuń
  3. Gratuluję również wszystkim i życzę nam powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. huge congrats, everyone!!!! can´t wait to see what you make!!!

    OdpowiedzUsuń