*

Karteczka dziękczynna / Thankful card by Karen Heins

Dziś na blogu pierwsza, powitalna inspiracja od Karen Heins.
To subtelna i bardzo urokliwa inspiracja, po brzegi wypełniona naszymi specjałami:

Today on our blog - first, welcome inspiration from Karen Heins.
This is subtle and very charming inspiration, filled by many Wycinanka`s goodies:


Moja praca jest czystym odbiciem mojego sentymentalnego serca, które najlepiej wyraża się poprzez artystyczne starania. Mam skłonności do zawiłości i słodkości, gdzie drobne szczegóły usytuowane są w warstwach elegancji. Większość moich prac to charytatywne podarunki. Swoją pasję do craftingu wykorzystuję do przekazywania miłości tym, którzy jej potrzebują. Staram zostawiać po sobie ślad słonecznych promyków miłości wszędzie gdzie jestem. Cieszę się na możliwość dzielenia mojej miłości do Wycinanki z Wami :).

My work is a pure reflection of my sentimental heart, which speaks clearest through artistic endeavors. I have an affinity for intricacy and sweetness, where tiny details are nestled within layers of elegance. Most of my work is for charitable giving as I use my passion for crafting to deliver love to those in need. I strive to leave a trail of sunshiny love everywhere I go and I look forward to sharing my love of Wycinanka with you :).








11 komentarzy: